Svůdný zadeček

1. července 2008 v 15:01 | M!š!čka |  Postava
To věčné sezení
Nejen, že dlouhé sezení u počítače ubírá energii, navíc ještě způsobuje ochabování sedacích svalů. Pukud je nebueš posilovat, zadeček bude široký a plochý.
Během dne, když si na to vzpomeneš, zatni hýždě, počítej do 10 a pak uvolni. Zopakuj 3x. Kvalitní trénink to nenahradí, ale aspoň neztratíš kondici.
Denně tancuj
Pokud odmítáš sportování, zkus alespoň tancovat. Pusť si oblíbenou hudbu a dej se do toho. Stačí každý den 15-20 minut tance. Neboj se do pohybu zapojit zadeček. Změny by měli být znatelné už po dvou týdnech. A jestli ne tak to chce trpělivost. Alespoň budeš mít ze sebe dobrý pocit.
Pořádně se "vydrhni"
Dopřej si denně malou masáž zadečku pod sprchou. Buď speciálními rukavicemi, nebo peelingovým krémem. Ten vmasíruj do pokožky krouživými pohyby. Tím odstraníš odumřelé částečky kůže a pokožka se výborně prokrví. Po této proceduře bude tvé pozadí vypadat lépe.
http://im.super.cz/img/photo/03/67/55-article_v.jpg
Pravidelně se masíruj
Než opustíš sprchový kout, osprchuj si zadeček silným proudem studené vody. Utři se a krouživým pohybem vmasíruj do pokožky krém. Používej krémy s obsahem ginkgo a kofeinu - působí proti celulitidě.
Hurá na stepper
Mít doma stepper je velmi praktické. Můžeš ho mít kdekoliv v bytě. Cvičit můžeš při otevřeném okně, na balkoně, u televize. Stačí 10 minut denně a budeš se nejn cítit lépe.
A teď do kalhot
Abys trénink zintenzivnila, obleč si masážní kalhoty. Třívrství systém různých materiálů zvyšuje teplotu svalů a zároveň tě masíruje. A taky pěkně hřeje.
http://www.krasa.cz/photos/av03392.jpgTělový peeling s mořskou svěžestí, Senses, Avon - cca 119 Kč
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.